måndag, april 05, 2010

Treårsfirande och en gnutta lycka

I lördags på självaste påskafton firade mitt körkort tre år. Tre år! Helt galet hur fort tiden går. Jag minns hur nervös jag var innan jag skulle ha körlektion, men hur nöjd jag var efteråt. Att jag var helt genomförkyld och febrig på uppskrivningen men endast hade två fel. Att jag inom mig visste att jag skulle kugga uppkörningen men på något jävla vänster ändå fixade det. Och inte fattade det när jag gick därifrån. Nu när solen är framme blir jag så jäkla sugen på att vara ute och glida i bilen med bra musik. Snart är det dags! Och Hannah, i sommar är det Vadstena som gäller. Grillbuffé, glass, minigolf och ligga i parken! Dessutom har de tydligen en kakbuffé precis utanför stan ;)


Igår hittade lite lycka tillbaka till min kropp. Börjar jag hitta tillbaka till mig själv? Jag vet inte. Men det där luckoruset där man känner att livet är toppen och att allt helt enkelt är så jäkla bra - det hittade mig igår igen. Så jävla underbart för det var ett bra tag sedan nu som man kände mig sådär. Det är så fantastiskt att kunna uppskatta tillvaron och det har verkligen blivit en del av mig att ta uppskatta varenda dag. Så jag har verkligen saknat det. Kanske, kanske, kanske börjar stressen släppa och jag kan vara samma, glada Nathalie?

Klockan fyra nu ska jag iväg till papps. Jag ska baka snickerskakor, nomnom! Dom är så sjukt goda så pappa brukar beställa det av mig ibland. Kommer bli riktigt mysigt!

11 kommentarer:

  1. Åh, Stubbegården! Har varit där en gång, det är jättefint. Och mycket gott :D

    SvaraRadera
  2. Ah, så hette det! Dit måste vi åka ;)

    SvaraRadera
  3. ATT vi måste! Kommer rulla fram efteråt ;)

    SvaraRadera
  4. ..som vanligt efter att vi har setts, haha!

    SvaraRadera
  5. Haha, ja. På fredag kommer vi rulla fram. Och på lördag dansar vi bort det på Trappan :D

    SvaraRadera
  6. Ja men det är ju en bra grej! Då går vi ju plus minus noll i alla fall :D

    SvaraRadera
  7. Peeeeeeepp! Det här kommer bli bästa helgen på länge :D

    (fnittrande fjortis, here I come... du har tillåtelse att slå mig ^^)

    SvaraRadera
  8. Härligt att se dig så pepp! :D Det tror jag också ;)

    Hahaha, du har min tillåtelse att fnittra som en fjortis, men håller du på att skämma ut dig inför personen ifråga så kan det hända att jag slår till dig ;)

    SvaraRadera
  9. Bra där! Att skämma ut mig inför den personen är det sista jag vill ;)

    SvaraRadera
  10. Ahh älskar Vadstena på sommaren :D Med nostalgikvällar och minigolf och glass, och med allt annat det innebär!

    SvaraRadera
  11. Ja visst är det underbart! Låter som att vi behöver ta en tripp dit också ;) Och äta grillbuffé på Slottsvillan! Nomnomnom!

    SvaraRadera