onsdag, april 14, 2010

En sån där lång jävel igen.

Men givetvis måste jag ju dela med mig av vad jag har sökt för något till hösten! Och ni som känner mig vet att jag aldrig gör något i underkant, varvid listan är tokigt lång ;) Då kan jag också påpeka att jag inte är hundra på att jag kommer plugga till hösten heller. Men det lutar ju åt det. Jag skulle kunna gå in och ändra denna anmälan en miljon gånger, men jag hoppas verkligen att det är rätt nu.

1. LIU-50221 - Lärare i grundskolans tidigare år 240hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Norrköping

2. LIU-50001 - Socionom 240hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Norrköping

3. LIU-50301 - Arbetsterapeut 180hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Linköpings universitet, Norrköping

4. HIG-19009 - Lärarutbildning inr svenska-engelska mot grundskolans tidigare år, även distans 210hp Dagtid, Distans, Helfart (100%), Utbildningsprogram, Högskolan i Gävle, Gävle

5. MAH-28200 - Kriminologi I, 1-30 30hp Dagtid, Normal undervisning, Helfart (100%), Fristående kurs, Malmö högskola, Malmö

6. HIG-15202 - Kriminologisk metod I 7,5hp Dagtid, Distans, Helfart (100%), Fristående kurs, Högskolan i Gävle, Gävle

7. HDA-H2CPA - Spanska I 30hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%), Fristående kurs, Högskolan Dalarna, Ortsoberoende

8. LNU-52570 - Psykologi I (A-nivå, Distans, Kalmar) 30hp Ingen undervisning, Internetbaserad distansunderv, Helfart (100%), Fristående kurs, Linnéuniversitetet, Ortsoberoende

9. HIG-15311 - Socialpsykologi 10hp Dagtid, Distans, Helfart (100%), Fristående kurs, Högskolan i Gävle, Gävle

10. MAH-28202 - Kriminologi I, 1-30 30hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Malmö högskola, Malmö

11. LNU-56525 - Kriminologi I B (Deltid, Växjö) 15hp Ingen undervisning, Normal undervisning, Halvfart (50%), Fristående kurs, Linnéuniversitetet, Växjö

12. HKR-11063 - Alkohol-, narkotika- och tobaksprevention I 7,5hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende

13. BTH-H0006 - Livsstil och hälsa 7,5hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Blekinge tekniska högskola, Ortsoberoende

14. HKR-11069 - Hälsopsykologi 7,5hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Högskolan Kristianstad, Ortsoberoende

15. HG-N1918 - Ledarskap och konflikthantering, nätbaserad 7,5hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Högskolan på Gotland, Ortsoberoende

16. HS-21303 - Livets mening G1N 15hp Blandade tider, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Högskolan i Skövde, Ortsoberoende

4 kommentarer:

  1. OJ jäklar haha jag visste inte ens att man kunde söka så många. Jag sökte sjuksköterska i första hand och Lärare i grundskolans tidigare år i andra hand :D

    SvaraRadera
  2. Haha, det kan man! Fast mycket är ju bara kurser ifall jag inte kommer in på en utbildning som jag verkligen vill gå :) Eller kanske fått jobb och bara vill läsa lite bredvid.

    Oj, vad skoj! :) Då hoppas jag på att du kommer in på ditt andra alternativ ;) Fast det är klart, man vill ju komma in på sitt första. Men jag håller tummarna för nummer två! :D

    SvaraRadera
  3. Haha jaa de vore ju kul om vi skulle börja plugga tillsammans :P Jag börjar faktiskt luta mer åt lärare hållet, och jag kommer in på de vet ja, sjuksköterska ligger ja på gränsen!
    Lycka till på jobbet ikväll!

    SvaraRadera
  4. Ja det vore jätteskoj! :) Jag får som sagt håla tummarna helt enkelt!

    ..och hur jobbet gick vet du ju vid det här laget ;) Haha!

    SvaraRadera