måndag, april 12, 2010

Mysdag med Josie!

Var på tok för länge sedan jag spenderade lite härlig kvalitetstid med fina Josie, så när hon tidigare i veckan tyckte att vi idag skulle åka in till Linköping och sätta oss på en uteservering var jag inte sen på att tacka nej :)

Innan jag åkte till Josie kom dock Robert förbi en sväng för att säga hej. Det var inte direkt igår jag träffade honom heller så vi åkte ut och gled lite bil, vilket vi nog är bäst på ;) Fin bil var det också som jag fick köra i det härliga vårvädret. It's lovely!

Väl hemma hos Josie begav vi oss mot Linköping. God mat på en uteservering och Ben & Jerry kulglass. Massa prat om allt mellan himmel och jord och framför allt mycket skratt till gamla gymnasieminnen. Vi hade så jävla roligt och det finns så mycket galenskaper att minnas från den tiden. Livet såg verkligen annorlunda ut då! :) Vi åkte sedan hem till Josie för lite solning på altanen, mys med katterna och ännu mer prat om framtiden. Kanske har vi några riktigt bra planer på gång, vem vet ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar