lördag, mars 06, 2010

Gud så skönt!

Har pratat med chefen på Cherry angående att jag vill trappa ner mina pass ett tag. Jag insåg igårkväll att fan, det här håller inte. Jag är inte samma glada Nathalie, jag har aldrig förr somnat en sekund efter att jag lagt ner huvudet på kudden, jag har ångest hela dagarna. Hur mycket jag än vill så insåg jag att nej, jag måste göra någonting för annars går jag snart in i väggen. Pratade med chefen idag och hon var mer förstående än vad jag trodde att hon skulle vara, och det känns så sjukt bra nu! Nu kan jag få tid att andas lite, tänka efter och försöka hitta tillbaka till mig själv.

Direkt efter att vi la på så började jag känna mig sjuk. Sitter nu på ett fik med huvudvärk och småfeber, frossa. Måntro att kroppen har varit på helspänn men nu för första gången på länge kan slappna av! Ska strax hem till Mlen och Eric för en snabbfika, sen ska jag nog faktiskt hem och sova. Jobbar på Harrys ikväll och det känns bra nu med tanke på att jag vet att jag kommer få ledigt en hel del framöver. Jag kan verkligen andas ut nu.

2 kommentarer:

  1. Jobba inte ihjäl dig! Det är inte värt det :) Skönt att du tagit dej lite tid nu..

    SvaraRadera
  2. Nej, det är nog faktiskt inte det, trots allt. Och det vet jag ju mycket väl men det är så svårt att säga nej när man vill så mycket :)

    Oja, och mer ska det bli! Bland annat på lördag ;)

    SvaraRadera