måndag, mars 29, 2010

Vi är som fiskar, fiskar som viskar..

Jobbet på Otten gick bra med tanke på omständigheterna. Jag fick mig en hel del skratt, blev kvar längre än vad jag hade räknat med men tycker ändå att det gick fint. Spel hela kvällen så ingen vila där inte! Dessutom ställdes ju klockan om så blev en timme mindre där, inte fy skam. Alltså är det betydligt ljusare nu på kvällarna och det kan man ju inte direkt klaga på ;) Dock hänger inte min hjärna med och när klockan är 8 tror jag fortfarande att den bara är sju.

Annars så var det ju årsmöte igår. I väg på bussen mot Motala för att träffa alla goa. Jag åt en massa smörgåstårta ikapp med killarna också så kan säga att jag rullade hem till mormor sen. Där hade mormor gjort mat till mig med efterätt till, ja det var bara att hugga i där med.

I och med att jag hade glömt att posta cherry-kuvertet med alla rapporterna i så var det bara att bege sig mot Norrköping idag igen för att posta skiten. Jag tog dock med mig Hannah för att gå till Våffelmakariet och äta(!). Det är alltså Smultronstället i Söderköping som har Våffelmakariet i Norrköping. Då kan ni tänka er vad för slags våfflor jag pratar om.... och när jag kom hem hade mamma gjort pyttipanna.

Behöver jag äta något mer resten av veckan? Skuulle inte riktigt tro det... Men trevligt har det varit! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar