torsdag, mars 25, 2010

Step by step

Herregud, varifrån kommer all trötthet? Ska man inte bli piggare när våren är på intågande? Jag har någorlunda sovrutiner nu men inte är jag mindre trött för det. Frusen som få har jag varit i flera dagar nu också. Och det är ju inte det att jag är sjuk heller..

Personalmötet och bowlingen igår var riktigt skoj - sånt som behöver när man är trött på att jobba och inte riktigt orkar. Första serien vann Gabbie, andra vann jag och tredje vann Emma. Jag måste dock tillägga att sista serien spelade knappt Emma utan det var jag och Gabbie som latjade runt och bland annat kastade klotet med vänsterhanden - och ändå vann vi på Emmas serie, haha!

Så imorgon får vi se om jag åker in för jobb på Cherry - hopefully not. Behöver jag inte åker jag nog iväg till en avlägsen vän uti skogen och bara mår bra lite grann. På lördag är det dags för croupier-cerifikat igen, ni vet det där som man var tvungen att klara för att få jobba på Cherry. Den här gången ska man visa att man har blivit snabbare och bättre. Haha, ja vi får väl se hur det går... håll tummarna för mig! På kvällen sedan är det jobb på Otten och för en gångs skull är jag lite taggad för att jobba :) Men sedan är jag ju i Mjölby också så det innebär en hälften så lång resväg, lyckligtvis nog!

Har fått ett samtal på telefonsvararen från Logistisk Entreprenader, det var om något lagerjobb och de ville "gärna komma i kontakt med mig". Så vi får väl se vad de har att erbjuda... Sedan måste jag skriva lite artiklar för redaktionen. Meeen efter det ska jag äta massa god glass med mamma, var någon glass med cookiebitar i och sedan strawberry cheesecake. Nomnom! Man måste få unna sig när livet är ett (o)kontrollerat kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar