lördag, mars 27, 2010

One less to go...

Så var det dags för att förnya cerifikatet för Cherry. Och hör och häpna - det gick vägen! Jag satte det på 30 min (jag hade räknat med att vara där tills jag började mitt pass på Otten, alltså 7 timmar!) Haha, nej skämt åsido så gick det över förväntan. Skönt att ha det bakom sig, i alla fall i ett år framöver. Sedan är det ju dags igen :P

Så snart är det dags för jobb på Otten. Och det känns faktiskt helt ok. Jag vet inte varför, men någonting är det som har ändrats. Men visst, det kommer nog vara kämpigt nästa helg jag är hos mormor i Motala och ska sätta mig på den där jäkla bussen igen. Jag verkligen hatar att åka buss - speciellt när den tar en timme och då är jag bara halvvägs framme! Snart är dock praktiken slut och då är jag tillbaka i Norrköping igen. Med lite vemod måste tilläggas, jag har trivts ruggigt bra hemma hos mormor. Jag har liksom kommit ifrån allting och fått ett break från det mesta när jag varit där.

I morgon beger jag mig mot Motala och årsmöte med Motala Polisdistrikts Ordningsvaktsförening (präktigt namn, huh?) Det ska faktiskt bli riktigt intressant det här!

Nej, nu måste jag fortsätta heja på Kalle Moraeus i Körslaget innan jag börjar tagga inför jobb ;)

2 kommentarer: