måndag, mars 22, 2010

Touch it, bring it babe

Jag vet inte varifrån tröttheten kom, men jag är verkligen grymt trött. Fast det är väl inte så konstigt kanske med tanke på allt som händer runt omkring.

Har varit en riktigt grymt skön helg. Jag har inte gjort någonting vettigt alls! Fredag- och lördagkväll framför tv:n hemma hos mormor, idag kom även mams på besök och vi åkte till ÖoB och Ica Maxi. Sedan hem till mormor, åt fläskfilé, pommes, rödvinsås och bearnaisesås... nomnom. Det toppades med glass, marshmallows och chokladtopping. Jag är mycket mätt. Men mycket nöjd.

Sitter nu hemma hos mams i Mjölby. I morgon är det praktik som gäller. Jag ser fram emot onsdag då det är personalfest med Cherry :) Vi ska iväg och bowla på Hugo så det kommer nog bli riktigt skoj. Och precis vad jag behöver.

Annars kan jag inte med ord säga hur mycket jag längtar efter att hitta min framtida lägenhet. Vill ju flytta i juli/augusti så det är snart dags att börja lämna intresseanmälningar. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det dyker upp en lägenhet som jag känner är rätt. Jag kan heller inte beskriva med ord hur kul det ska bli att få FLYTTA! Få ordning och reda på ens ägodelar igen. Inreda och göra fint. Få mer plats! Ah, det kommer så nice..

2 kommentarer:

  1. Vilken stad blir det? :) Du jag är också sådär äckligt trött, men jag har inte direkt gjort något idag så det är konstigt...

    SvaraRadera
  2. Norrköping! Så då får ni komma och besöka mig massor, för då har jag plats för övernattningar! :)

    SvaraRadera