tisdag, mars 16, 2010

My time to stand

Melodifestivalen. Först var jag arg. Riktigt arg. Nu är jag glad. Låten är ju faktiskt riktigt bra! Texten är dessutom helt utomordenlig - av det jag hört. Jag hejade ju först på Orsas spelmän. Sedan visste jag inte riktigt vem jag skulle heja på. Men Eric Saade var ju bra i alla fall, och Timotej. Jag gillar inte att skicka ballader till Eurovision. Och Salem kan gå och slänga sig någonstans tillsammans med Andreas. Så gick Anna och vann. Men jag är nöjd nu, för låten är bra, hennes röst är speciell och den kan nog gå hem. Vi lär däremot inte vinna med den. Men äh, huvudsaken är att låten är bra!

Så, sexparty i lördags. Det var skoj. Har en massa skojiga bilder också men de kan jag nog inte slänga upp här. Sverige är ju så himla känsligt när det gäller sexuella aspekter. Maten var dessutom urgod. Nomnom. Jag handlade lite grann, så vi får väl se om det är till belåtenhet senare. Förövrigt var det superskönt att ha lite tid för vännerna - det är ju inte så ofta det händer nu för tiden! Efteråt var jag och Hannah ute och åkte bil. Alltför länge sedan vi gjorde så men snart jävlar är det sommar och då ska vi glida massor! :)

Jag är fortfarande stressad. Stressad över det mesta egentligen. Jag hoppas så på mitt sommarjobb, jag vill ha besked nu! Jag har ångest över vad som händer efter sommaren - även om jag faktiskt mer och mer är inne på lågstadielärare. Det känns dock fortfarande helt sjukt. Det är så jäkla mycket som jag vill göra men den här gången måste utbildningen klaffa. Det stressar mig också att jag inte vet hur det blir med mina cherry-pass än, men svarat borde ju komma snart eftersom jag egentligen ska jobba på lördag. Jag hoppas verkligen att jag bara kan koppla av snart. Må bra och njuta.

3 kommentarer:

  1. Du får skicka korten på msn sen ;)

    SvaraRadera
  2. Och lyssna på fjortismusik! :)

    SKICKA KORT! :D

    SvaraRadera
  3. I will Cindy! Har inte lagt in dem än, men så fort jag gjort det så skickar jag dem :)

    Haha, ja det är vi bra på Hannah. Men det gör en pepp! Yes, jag skickar korten så fort de är inne i datorn.

    SvaraRadera